זה קורה יותר מדי פעמים. את יושבת באוטובוס, בקופת החולים, בתור למס הכנסה, ופתאום מתיישב לידך גבר - לא רע למראה, אולי אפילו לבוש היטב. אלא מה - השכן החדש שלך מדיף ניחוח מהגהינום, כזה שגורם לך לרצות לתת לו את המספר שלך (של התור, לא של הטלפון) ולברוח מהר.
כשאתה מתיישב לידנו ומריח זוועה, אנחנו רוצות לומר לך: "תעשה לכולנו טובה, תחליף בושם!". אבל אנחנו לא מכירות אותך. אז הנה, למען כל הגברים המתלבטים איזה בושם לרכוש לעצמם, ולמען הנשים שאוהבות אותם, אספנו עשרה ניחוחות חדשים וותיקים לגברים, והעמדנו אותם למבחן ההרחה הנשי. נשות המערכת (וחברות) הריחו ביסודיות את הבשמים, דירגו, שקדו על הערות, והנתונים לפניך. אנא, עשה בהם שימוש.
במקום הראשון: Aqua Di Gio
הקלאסיקה של ארמאני מוכיחה את עצמה שוב. הבושם הקליל לקח בקלות את הבכורה, כשהוא סוחט מאיתנו אנחות עונג. והוא גם אחד הזולים שבחבורה, כך שבכלל הרווחת.
מחיר: 300 שקל.
במקום השני: 212 VIP
הבושם החדש מבית קרולינה הררה, הנתון באריזה מתכתית קשוחה, התגלה דווקא כעדין שבחבורה. פרחוני במידה, לימוני ולא מעיק, הוא זכה להערות כמו "לא מאיים" ו"נעים".
מחיר: 520 שקל.
במקום השלישי: YSL Homme Libre
גם בלי לדעת שהפרזנטור של הבושם הוא בעלה החתיך של נטלי פורטמן, הנשים ידעו לחבב את הבושם החמצמץ והנונשלנטי הזה, שלקח את המקום האחרון בשלושת הגדולים בצעדי ריקוד קלילים.
מחיר: 563 שקל.
במקום ה-4: L'Eau D'Issey ספורט
הטוויסט החדש על הניחוח המוכר מהניינטיז עדיין עובד - האווירה סקסית, האריזה ספורטיבית וההערות בהתאם: "מריח כמו מישהו חתיך" היא אולי הקוהרנטית שבהן.
מחיר: 500 שקל.
במקום ה-5: Trussardi Uomo
בחירה שמוכיחה כי בכל זאת יש לנו טיפה מתסביך האב - הבושם היוקרתי והקלאסי הזה מריח כמו גבר מבוגר ובעל ניסיון - סוג של מנהל בנק אדיב.
מחיר: 650 שקל.
במקום ה-6: Attimo
מעט עוקצני, עם רמז של קליפת תפוז ותבלינים - כך מריח הניחוח החדש מבית סלבטורה פרגאמו, המיועד כנראה לגבר החמקמק שאת לא מצליחה לפצח. לאמיצים בלבד.
מחיר: 300 שקל.
במקום ה-7: Only The Brave
הפוזה הלוחמנית של הבושם הזה מבית דיזל מטעה. חלק מהנשים ציינו דווקא שמדובר בניחוח אנמי מדי, המזכיר קצת שמפו - לא שיש לנו משהו נגד גבר נקי ובכל זאת, תוספת אופי לא היתה מזיקה.
מחיר: 464 שקל.
במקום ה-8: Animagical
אפשר לטעון אולי שהאריזה הצעקנית מבית פומה הפחידה את המשתתפות, אבל אין מנוס מלהודות שמדובר בניחוח חשוד מאוד, שדמה להפליא ל-Adam האלמותי. לכולנו היה פעם חבר שנהג להתבשם ב-Adam, אבל ממש לא בטול שאנחנו רוצות להיזכר בו.
מחיר: 180 שקל.
במקום ה-9: Kokorico
לא עזרו הקופסא המהודרת, הבקבוק המעוצב והמיתוג האקסצנטרי באדיבות ז'אן פול גוטייה. הניחוח המתוק והמחניק הבריח את המשתתפות בצרחות "קוקוריקו!" רמות. במילים אחרות: לא.
מחיר: 450 שקל.
ובמקום האחרון: Bang
נאמר זאת כך: הקמפיין הפרובוקטיבי לבושם הגברים הראשון של המעצב מארק ג'ייקובס מרמז על כך שגברים סטרייטים הם לא בדיוק קהל היעד. הנשים שלנו הבינו את הרמז ודירגו את הבושם העמוק והמתובל במקום האחרון. סליחה, מארק.
מחיר: 470 שקל.