העונה החדשה של אמריקן איידול כבר החלה, ונראה שהמתמודדים עדיין לא התרגלו ליופייה של השופטת ג'ניפר לופז. "את עוצרת נשימה, או מיי גוד", אמר לה מתמודד מתנשף אחד. אחר הקדיש לה את השיר הרומנטי שביצע, והשלישי כמעט התעלף כשהיא אמרה לו ברכות שהיא מאוהבת בשירה שלו.

אדים על החלון. הקמפיין ל- Glow המקורי
אדים על החלון. הקמפיין ל- Glow המקורי

עם כל ההיסטריה הזו סביב מי שביצעה בשנה שעברה את הקאמבק של חייה, קצת חבל שקהל היעד העיקרי של תעשיית הבשמים של הגברת הוא נשים. כולם יודעים שלופז, כמו כריסטינה אגילרה ובריטני ספירס, השיקה בזמנה קריירת בישום שנפתחה עם הבושם Glow (זה שהתהדר בשרשרות המתנדנדות, בדיוק כמו אלה שקישטו אז את מותניה). אבל ספק אם ידעתם שהתעשייה הזו מונה כעת 18 ניחוחות וחוגגת עשור.

קשה להאשים את לופז בתחכום יתר - רוב שמות הבשמים סובבים סביב המוטיב של Glow (ונקראים LA Glow ,My Glow ועוד), אבל היא בהחלט יודעת מה היא עושה.

בתקופת הקאמבק המפוארת שלה, שכוללת את השיפוט באיידול, סינגלים מרקידים, פרידה מהבעל מארק אנטוני ופפראצי פוטוגני עם מאהב שטרם חצה את ה-30, לופז עושה עוד צעד שיוכיח לכולם כי אין סקסית ממנה בבלוק: את השקת הבושם החדש, Glowing שמו, היא מלווה עם פרסומת שבה היא עירומה כביום הוולדה.

פעם עוד היה בגד ים. הקמפיין ל-Sun Kissed
פעם עוד היה בגד ים. הקמפיין ל-Sun Kissed

"זה לא בדיוק הניחוח שיצרתי לפני עשור, אלא אבולוציה של הניחוח ההוא", אמרה לופז לאתר החדשות WWD, המציין כי הבשמים של לופז מגלגלים כשני מיליארד דולר בשנה, אך ספק אם הנתונים האלה מעניינים כמו הקמפיינים המלווים את הבקבוקים המעוצבים. שכן, בניגוד לקולגות בריטני, כריסטינה, ואפילו ריהאנה וביונסה, לופז מעולם לא היססה לחתום על הניחוחות שלה בגופה.

הקמפיין ל-Glowing, שעתיד להגיע לחנויות בארצות הברית לקראת הקיץ (ולהימכר בלעדית ברשת Kohl's), לוקח את הגוף המפואר שלה הרבה מעבר לבגדי הים או האדים מתעתעים שמסתירים את נכסיה, ומציג את לופז בתוך בועה שקופה, זוהרת מרוב שמן תינוקות, שמסתירה את מפשעתה עם אפקט פוטושופ עמום אך מרמז.

חייבים לתת ללופז את הקרדיט - גם בעידן ה"פוסט-קוגריות", בו נהוג לשבח בכנות מירבית את אפקט המשיכה של כוכבות שחצו את גיל 40, מעטות הן המפורסמות שמסכימות להשתתף בחוקי המשחק ולהפגין סקס-אפיל כה בוטה ובלתי מתנצל. ג'ניפר אחרת, אניסטון, עושה את זה לעתים קרובות.

לופז, במכנסונים הקצרצרים ובקמפיינים הלוהטים, עושה זאת בהתמדה. המטרה שלה ברורה: כדאי שאותם הבחורים שבוהים בה באודישנים יתחילו לרכוש את הבשמים שלה לבנות זוגם. ותסמכו על לופז, גם הפעם זה יצליח לה.