סקרלט ג'והנסון היא כבר מזמן לא הבחורה הכי לוהטת בהוליווד. רזה, ברונטית וגרושה, אחרי זוגיות שאף אחד ממילא לא האמין שתצליח, ג'והנסון לא עשתה סרט חשוב או הלהיבה על השטיח האדום כבר תקופה ארוכה, ואת המשבצת של פצצת המין עם המבט החולמני היא הותירה לאחרות.

הצצה בפרויקטים העתידיים שלה לא מעלה אף מציאה מרגשת. היא מזמן לא נתנה ראיון עומק, והדבר הכי מסקרן שקרה בגזרתה בחצי שנה האחרונה הוא הרומן המיוזע (בגלל הריצות בפארק) עם שון פן שלא הוסיף למניות של מי שהיתה פעם חלומם הרטוב של כל גברברי הוליווד.

המקור החיוור. ג'והנסון ביולי האחרון (צילום: gettyimages)
המקור החיוור. ג'והנסון ביולי האחרון (צילום: gettyimages)

מעניין שדווקא בשעתה העצובה של סקרלט, מי שזורחת ביתר שאת היא סקרלט של עולם הפרסום. בשנת 2009 חתמה ג'והנסון עם המותג האיטלקי דולצ'ה וגבאנה על חוזה שמן, שהפך אותה לפנים של ליין הבישום והאיפור של הצמד. הסקס-אפיל של בית האופנה והתדמית הלוהטת דאז של סקרלט התחברו יחדיו לפוסטרים מהבילים, שהציגו את ג'והנסון פעם באווירה כאילו-תמימה ופעם כפאם פטאל על רקע טפטים מנומרים, תמיד בביגוד מינימלי.

שוב חוזר הניגון. ג'והנסון שופעת בפרסומת האחרונה למייק אפ של המותג
שוב חוזר הניגון. ג'והנסון שופעת בפרסומת האחרונה למייק אפ של המותג

בקמפיין סתיו 2010 חלה תפנית מפתיעה, כאשר ג'והנסון עטתה מחוך שחור ופניה נצבעו בצבעי הקולקציה החורפית, עם שפתי בורדו כהות וצלליות חציל. אחרי שברשת נשמעה התמרמרות קלהעל הפוטושופ המיותר ועל משחקים סרי טעם בתדמיתה של הכוכבת, בקיץ 2011 חזרה אל המגזינים סקרלט הבהירה והאהובה, עם מחשוף נדיב ופני פסטל חולמניות מתמיד. והשבוע, בשתי מודעות למוצרים חדשים של דולצ'ה וגבאנה, מדד הסקס תוגבר עוד טיפה.

בפרסומת למייק אפ סקרלט מפגינה את הבלונד הנשכח ואת המבט התכול שממוקם במרכזן של פנים מלאות יותר מהמציאות, עם השפתיים האיקוניות בגוון ניוד טבעי. בפרסומת למסקרה Secret Eyes חוזר המחוך מהחורף, אך הפעם בגרסת תחרה. בכל הנוגע לפניה של ג'והנסון, כאן ניתן ממש לחוש במאמץ שלה להפגין את המבט הנוגה שפרסם אותה ולהיכנס שוב לנעליה של הבחורה שהיתה פעם. מה באמת עובר לה בראש? לאן צועדת הקריירה שלה? על מי היא חושבת? לא לנו הפתרונות, וכנראה שגם לא לדולצ'ה וגבאנה, שמסרבים בתוקף לאמץ את השבריריות והצניעות הנוכחית של הפרזנטורית שלהם וממשיכים למכור לקהל הנשים את האידיאל שפג תוקפו.

וכך, בעצם, אנו עומדים מול דילמה קטנה: מצד אחד, אף פעם לא האמנו שפרסומות משקפות את המציאות ושכוכבות באמת מתכוונות לזה כשהן מחייכת משלטי חוצות. מצד שני, הפער בין מה שמהלך על השטיח האדום למה שנשקף מהפרסומות צורם הפעם יותר מהרגיל. איך אתם מרגישים לגבי החיים הכפולים של סקרלט? השתתפו בסקר שלנו.