אנחנו לא צריכים לספר לך איך קמפיינים מתחום האיפור והטיפוח נראים. מספיק להיזכר בפרסומת המייק אפ האחרונה של לוריאל פריז, בה ג'ניפר לופז, ביונסה ועוד דיוות לוחשות בערגה וכמעט בדמעות על רקע שחור: "I found my one true match". אם מצאת אותו, למה את כל כך מדוכאת?

אווירת נכאים, מוזיקת מעליות, פוטושופ בפרינטוהמון חשיבות עצמית הם מאבני היסוד של הפרסומות בתחום, ויש כנראה מי שנמאס לו. היכונו לפלישת הביוטי-רובוטים, שזכו ללא מעט תשומת לב החודש בזכות שני קמפיינים יצירתיים במיוחד.

הראשונים להשתעשע עם השילוב בין יופי אנושי לטכנולוגיות עתידניות היו האיש שמאחורי מותג האיפור הנחשב NARS, מאפר העל פרנסואה נארס, והארט-דירקטור החביב עליו פביאן ברון, מי שחברת העיצוב שלו חתומה בין היתר על הספר השערורייתי Sex של מדונה.

לכבוד ההשקה של האייליינר החדש של המותג, ששמו הוא לא במקרה Larger Then Life, השניים הגו סרטון מונוכרומטי יוצא דופן במסגרתו רובוט זריז מאפר את העפעפיים של הדוגמנית אמילי בייקר ששכובה על מיטה כמו אצל רופא שיניים. התוצאה מטרידה מעט, ועם זאת יפה ואפקטיבית למדי, שכן האייליינר אכן משדר אמינות ודיוק של מכונה.

הטייק השני וההומוריסטי יותר על רובוטיקה שייך באופן מפתיע לענקית האיפור הוותיקה שאנל. מי שהקשיב לילד הפנימי שלו הפעם היה פיטר פיליפס, המנהל האמנותי של המותג (הפועל בנפרד מבית האופנה שאנל, בראשו עומד קארל לגרפלד שבעצמו מזכיר מעט רובוט). פיליפס, שדיווח לא פעם על חיבתו למשחקים עם אריזות איפור, הפך את המארזים המינימליסטיים של המותג לחמישה רובוטים חמודים שמככבים בסרטון האנימציה הקופצני Here Comes The Beauty Pack, אותו ניתן לראות באתר החברה ובבית הכלבו Selfridges בלונדון, שם הוקדשו לחבורה המגניבה שני חלונות ראווה ענקיים.

למראה הליפסטיקים שהופכים למנועים, פלטות הצלליות שמשמשות לעיניים, ועוד פלאים נעדרי טכנולוגיה אבל עמוסים ביצירתיות, הקהל הלונדוני נכנס על פי הדיווחים להיסטריית שופינג, ולא בכדי. כל אחת יכולה לרכוש פודרה, אבל פודרה שמשמשת כראש לרובורט קטן? זה כבר משהו אחר לגמרי, ובחמידות המצוירת הזו אף ביונסה לא תוכל להתחרות.