להיתקל בקמפיין מסחרי ולרצות מיד להעתיק את הלוק שלו - זה לא קורה לנו הרבה. הדוגמניות החמודות מקטלוג הקיץ של רשת YOOP הצליחו להקסים אותנו מיד בזכות השיער המרענן והאיפור הצעיר והכה-אופנתי. פנינו לצוות לקבל עצות וגילינו שהטרנדיות לא מקרית. לוקים של שתי תצוגות זכירות במיוחד לאביב-קיץ 2011 משולבות בשיער, והאודם הכי נכון לעכשיו הוזמן להצטרף לחגיגה.

המאפרת מיכל רונן:

"הקונספט הכללי של הקמפיין הוא צבעוניות עזה וחיה עם שליטה של גווני האדום, הפוקסיה והכתום. גם האיפור מאופיין בצבעי הקיץ הלוהטים ומתרכז בשפתיים. את הכתום הבוהק שמקשט את השפתיים נראה הרבה במהלך הקיץ הקרוב, גם בבגדים וגם באיפור. העיניים משוחות בצלליות מבריקות של M.A.C בגוונים של ורוד אפרסקי. יש בהן ניצוץ של זהב, אך המראה הכללי שמתקבל הוא עדיין טבעי. את הריסים משחתי במסקרה שחורה של לנקום".

מעצב השיער שגיא דהרי:

"קמפיין הקיץ התמקד כמובן בטרנדים, והשיער הנפוח מעוצב בהשראת קמפיינים בינלאומיים ואופנתיים במיוחד. הלוק הגלי והמקורזל הוא למעשה שילוב של מראות משתי תצוגות אופנה – זו של מארק ג'ייקובס וזו של פראדה, שהציגו בהתאמה תלתלים נפוחים וגלים צמודים לראש ומוקפדים. את הנפח ניתן ליצור באמצעות סירוק של השיער בצורה הפוכה וניפוחו. את הגל עשיתי בעזרת מוס של חברת אינדולה וג'ל לשיער של חברת JENORIS".