עמרי מזרחי (16.5): "לאירועים תקשורתיים אני מגיע באיפור מלא"

יש לו 58 אלף עוקבים, שיתופי פעולה עם חברות אופנה ואיפור, ואבא בוגר "מאסטר שף" שתורם לו מנסיונו. הכירו את הסנונית המקומית הראשונה של עידן הביוטי-בויז

"נערי היופי" (Beauty Boys), הביוטיניסטים, אותם גברים מובילי דעה שפעילים ברשתות החברתיות בתחום הביוטי, הפכו כבר מזמן לתופעה מוכרת ומדוברת בעולם. רק בתחילת השנה פרסמה חברת הייעוץ Kline מחקר שהכריז על עידן חדש בעולם היופי, עידן שבו הדומיננטיות הכל־נשית בתחום מתחילה להתערער ואור הזרקורים מופנה אט אט גם אל הגברים - הן ככוח צרכני, אבל בעיקר כמובילי דעה בתחום.

 

 

למה המצב שונה כל כך בקרב המין הגברי בארץ? משיחות עם מותגים שונים וסוכנויות טאלנטים ברשת קיבלנו שני הסברים מרכזיים: הראשון, שהמין הנשי הוא החזק, השולט והדומיננטי כשזה מגיע לרשתות החברתיות, ולכן באופן טבעי הן שולטות גם בתחום הביוטי. ההסבר השני הוא שאנחנו מדינה שמרנית מאוד, עד כמה שהיינו רוצים להאמין אחרת, ולכן ייקח עוד זמן עד שיותר ויותר משתמשים מקרב המין הגברי ירגישו חופשי להחצין את עצמם, בטח ובטח בתחום הביוטי שכל כך מזוהה עם העולם הנשי.

 

בתוך כל השיח הזה חזר ועלה שם אחד - עמרי מזרחי, בן 16 וחצי, תלמיד תיכון מרעננה וגם מדריך השכבה הבוגרת בשבט הצופים "הדר", בעל דמות ורסטילית ומסקרנת שנראה שאינו חושש לגוון ולהתנסות בלוקים דרמטיים ומצליח להפתיע בכל פעם מחדש. אפשר להתחבר לסגנון שלו או שלא, אבל קשה להתעלם מנוכחותו. מגזין האופנה האיטלקי TuStyle אף בחר בו לאחרונה לכתבה על הביוטי־בויז הבינלאומיים הבולטים, לצד שמות כמו גבריאל זמורה עם הרעמה הכחולה, Lewys Ball (שכיכב לאחרונה בקמפיין של "רימל") ומאני גוטיירז עם 3.7 מיליון עוקבים. הישג מרשים ללא ספק.

 

 

אמנם הוא לא אינסטגרמר־ביוטי פר אקסלנס, אלא בעל ערוץ לייף־סטייל כללי, אבל קשה להתעלם מנגיעות הביוטי המשמעותיות אצלו ונראה שזה הכיוון החזק שהערוץ שלו הולך לתפוס. כנראה שלא מעט גורמים בשוק כבר זיהו את הפוטנציאל, וכשרצינו לתאם איתו ריאיון, היינו צריכות לנסות להידחק ללו"ז הצפוף שלו, בין ביקורים באולפני תקשורת, פגישות עם מותגים ויחצנים, השקות, תצוגות, הופעות, וכן - גם בית ספר תיכון לפעמים. בכל זאת, הוא עוד לא בן 17.

 

"אני מציע זווית אותנטית ייחודית לעולם האופנה והביוטי"

אז איך הכל התחיל?

"לפני כשנתיים הלכתי לאודישן לתוכנית 'הבנים והבנות' בערוץ הילדים, התקבלתי והצלחתי להגיע לגמר. התוכנית הייתה פריצת דרך עבורי לעולם הלייף הסטייל ובעקבותיה עלה גם מספר העוקבים שלי באינסטגרם. הייתי בצומת דרכים והייתי צריך להחליט אם אני רוצה ויש לי מספיק מוטיבציה להשקיע בתחום כדי להפוך אותו לעיסוק בעל הכנסה בעתיד. החלטתי להיכנס לזה ולהשקיע את כל כולי".

 

איך הגיבו ההורים?

"נסעתי לשבוע האופנה במילאנו עם מותג האיפור מאק, הייתי מאחורי הקלעים של התצוגות הנחשבות ופגשתי את ג'יג'י ובלה חדיד, קנדל ג'נר, קיארה פראני, פרגי"

"לשמחתי, הם תמכו בי מהרגע הראשון. אבא שלי, (אדי מזרחי, בוגר העונה הראשונה של "מאסטר-שף", ד"ו) שהוא בעל ניסיון של שנים רבות בעולם האופנה, הסכים ללוות אותי ולתרום לי מהידע האישי שלו, שזה יתרון אדיר. מאותו רגע עשיתי כל מה שאפשר כדי להרים את הערוץ שלי עם תמונות מדליקות מאירועים והשקות בארץ ובחו"ל. נכון להיום אני מציע זווית אותנטית ייחודית לעולם האופנה והביוטי כצעיר שכל אחד יכול להתחבר אליו".

 

מה לעולם לא תפרסם?

"דברים שאני לא מאמין בהם, למשל אלכוהול, סיגריות, עירום".

 

ממה אתה שואב השראה?

"מדמויות ידועות ובעלות אמירה בעולם האופנה, למשל ג'רמי סקוט, המעצב הראשי של מוסקינו, שאותו פגשתי במילאנו".

 

מי המודל שלך?

"ליידי גאגא, כי היא עושה מה שהיא רוצה, לא מתחשבת במוסכמות ולא אכפת לה מה אומרים עליה. גם אני מדי יום מתמודד

עם ביקורת וגיחוכים מהצד, אבל אם הייתי עוצר להקשיב לכל אחד, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי".

 

מה ההישג הכי גדול שלך מהערוץ עד עכשיו?

"נסעתי לשבוע האופנה במילאנו עם מותג האיפור המקצועי מאק, שם התאפשר לי להיות נוכח מאחורי הקלעים של התצוגות הנחשבות ולפגוש סלבס כמו ג'יג'י ובלה חדיד, קנדל ג'נר, קיארה פראני, פרגי ועוד".

 

מזרחי בשבוע האופנה:

 

אתה מתפרנס מהערוץ?

"כן, אבל לא מספיק".

 

עם אילו מותגים הספקת לשתף פעולה בינתיים?

"השת"פ הראשון שלי היה עם אדידס, שיתוף פעולה שממשיך בהצלחה עד היום. שת"פ מרכזי נוסף מהשנה האחרונה הוא עם מאק, שאני מאמין שיימשך עוד תקופה ארוכה. גם עם רשת H&M עשיתי שת"פ מדליק לקולקציה המשותפת שלהם עם בית האופנה קנזו".

 

מי האינפלואנסרים האהובים עליך?

"אני מקפיד להתעדכן במה שקורה ברשת, ולכן אני עוקב אחרי דמויות מעניינות וצבעוניות שאני מתחבר אליהן, כמו המאפר ג'פרי סטאר, שיש לו גם מותג ביוטי, מעצב השיער של הסלבס טוקיו, ובת העשירים מלוס אנג'לס דורותי וונג. בארץ יש את בלוגרית האופנה אלין כהן ואת נטלי דדון".

 

יש לך חברות אינסטגרמריות?

"בטח, למשל גל גברעם, טיילור מלכוב  ונועה קירל".

 

עם טיילור מלכוב:

 

איך לדעתך פועל עולם הסושיאל בארץ לעומת חו"ל?

"קשה לעבוד בארץ, כי רוב המותגים לא רוצים לשלם אלא ליהנות מהחשיפה האדירה שמקבלים בלי לתת תמורה. אני מאמין שעם הזמן הם יתחילו ליישר קו עם חו"ל, בעיקר עם צפון ארה"ב ומערב אירופה, שם מבינים את העוצמה של האינפלואנסרים, מכבדים אותם ומשלמים בהתאם".

 

מה הדינמיקה שלך עם המעריצים? זה נחמד לך או מעיק?

"לתיכון אני ממש לא מתאפר! לאירועים משפחתיים אני בדרך כלל אאפר רק את הסקין עם מייק־אפ ונגיעות של פודרה. לאירועים תקשורתיים אני מגיע באיפור מלא שמתכתב עם האאוטפיט. כן, גם שפתון בקביעות"

"מעבר לתגובות ולמיילים שאני מקבל, אני נתקל במעריצים מדי יום, אם זה בסיבוב בקניון או באירוע השקה. תמיד אני מראה נכונות לסלפי, כשמבקשים בצורה מכובדת ולא מתלהמת, ולעתים אף זורם ומצטלם לסרטון ברכה כזה או אחר לחבר או לבן/בת משפחה".

 

מהו הגיל הממוצע של העוקבים שלך?

"חצי מהעוקבים שלי הם בני 35-18 שנה, פלח מאוד מבוקש בקרב המפרסמים. 60 אחוז מהם נשים ו־40 אחוז גברים. רבים מהם צורכים תוכן באמצעות האינסטגרם יותר מאשר באתרי החדשות".

 

איך אתה מסביר את העובדה שזה פלח בוגר ממך?

"גם אותי זה הפתיע בהתחלה, אבל כשחושבים על זה, התוכן שלי מציע זווית מרעננת להסתכלות על חיי היומיום. המסר שאני רוצה להעביר זה: תיהנו מהחיים ולא צריך להיות רציניים כל הזמן".

 

למה אין לדעתך עוד נציגות של המין הגברי בביוטי באינסטגרם בארץ?

"קשה לדעת, ייתכן שהם חוששים מהחשיפה או מהביקורת שנלווית לה".

 

האם איפור הוא חלק מהשגרה היומיומית שלך?

"לתיכון אני ממש לא מתאפר! לאירועים משפחתיים אני בדרך כלל אאפר רק את הסקין עם מייק־אפ ונגיעות של פודרה. לאירועים תקשורתיים אני מגיע באיפור מלא שמתכתב עם האאוטפיט. כן, גם שפתון בקביעות".

 

 

מה החלום שלך?

"שיהיה לי ערוץ יוטיוב מצליח בתחום הביוטי, שכל המותגים ירצו לשתף איתי פעולה, לבקר בכל שבועות האופנה המרכזיים בעולם. חוץ מזה, לפגוש את קים קרדשיאן וקיילי ג'נר, את קנדל כבר פגשתי".

 

איפה אתה בעוד שנה?

"עם 100 אלף עוקבים באינסטגרם ו-70 אלף מנויים ביוטיוב, מקיים שת"פים עם המותגים הכי נחשקים". 

_____________________________________________________

 

Gostyle חוגג 150 גיליונות (צילום: דביר כחלון)
    Gostyle חוגג 150 גיליונות(צילום: דביר כחלון)

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד