מה לבשנו ב-2016: פריטי האופנה הנמכרים ביותר ברשת הישראלית

רגע לפני שהשנה נגמרת, יצאנו לגלות האם באמת יש טעם ישראלי ואיך הוא נראה. מסקיני ג'ינס ועד שרשרת קולר – אתרי השופינג המקומיים מגלים את הסודות

הדס שואף

|

26.12.16 | 10:42

החבילות כבר בדרך אליכן

מכנסי סקיני ג'ינס, שמלת מיני או ז'קט בשילוב צבעים - מה הפריט המועדף עליכן? (צילום: זוהר שטרית, איילת רבינוביץ ארד, תום מרשק)
מכנסי סקיני ג'ינס, שמלת מיני או ז'קט בשילוב צבעים - מה הפריט המועדף עליכן? (צילום: זוהר שטרית, איילת רבינוביץ ארד, תום מרשק)

הגיע הזמן להודות – אנחנו אוהבים לקנות ברשת. מה שעד לא מזמן נראה כמו הרפתקה מאתגרת, הפך בשנים האחרונות לדרך המועדפת על חובבות אופנה רבות להתחדש במהירות ובלי לצאת מהבית. גם בקיץ המהביל וגם בחורף הגשום, אתרי הקניות המקוונים תמיד נמצאים שם ומציעים את כל הפריטים בכל שעה, בכל יום, ואפילו בחגים.

 

עוד בערוץ האופנה

 

הצמיחה הישראלית של התחום לא איחרה לבוא, ובחמש השנים האחרונות צצות חנויות מקוונות כפטריות אחרי הגשם. לרגל הפרידה מ-2016, פנינו לתשעה אתרי קניות מקומיים העוסקים באופנה עם שאלה פשוטה: מה היה הפריט הנמכר ביותר השנה, ומדוע הוא מייצג את טעמן של הלקוחות הישראליות? הנה לפניכם כל הדגמים הכי אהובים.

 

מעיל ג'ינס בשילוב פרווה מלאכותית, 189 שקל. עדיקה (צילום: בר שריר)
    מעיל ג'ינס בשילוב פרווה מלאכותית, 189 שקל. עדיקה(צילום: בר שריר)

     

    עדיקה

     

    הפריט הנמכר ביותר: מעיל ג'ינס בשילוב פרווה מלאכותית, 189 שקל, אזל מהמלאי זמן קצר לאחר שעלה לאתר.

    למה הישראליות אוהבות? דדי שוורצברג, מנכ"ל עדיקה וגולף און ליין: "כחלק ממחקרי השוק שמבצעים אצלנו מדי עונה, אנחנו יודעים לחזות מראש איזה מגמות ופריטים צפויים להיות הצלחה של ממש, ובהתאם לכך מתפעלים את מערך המלאי וההזמנות. שתי מגמות כאלה העונה, למשל, הן מעילי הבומבר, ובהכללה – שימוש בדנים בחלקי ביגוד עליונים".

     

    מכנסי ג'ינס סופר סקיני בצבע שחור מדגם high spray של המותג צ'יפ מאנדיי, 350 שקל. בל & סו (צילום: זוהר שטרית)
      מכנסי ג'ינס סופר סקיני בצבע שחור מדגם high spray של המותג צ'יפ מאנדיי, 350 שקל. בל & סו(צילום: זוהר שטרית)

       

      בל & סו

       

      הפריט הנמכר ביותר: מכנסי ג'ינס סופר סקיני בצבע שחור מדגם high spray של המותג צ'יפ מאנדיי, 350 שקל.

      למה הישראליות אוהבות? עדי וענבל בוסיבא, בעלות בל & סו: "מתברר שהשמועות על מותו של הסקיני היו מוקדמות מדי. אנחנו אומה של ג'ינס, לטוב ולרע, והג'ינסים של צ'יפ מאנדיי משלבים מחיר מנצח ואיכות בלתי מתפשרת כל השנה".

       

      שרשרת קולר מקטיפה, 19 שקל. רוקגלאם (צילום: עדי גלעד)
        שרשרת קולר מקטיפה, 19 שקל. רוקגלאם(צילום: עדי גלעד)

         

        רוקגלאם

         

        הפריט הנמכר ביותר: שרשרת קולר מקטיפה, 19 שקל, שאזלה מהמלאי.

        למה הישראליות אוהבות? סתיו תמרי, מבעלות האתר: "שרשראות הקולר כבשו בשנה האחרונה את עולם האופנה – מהמעצבים הכי גדולים, ששילבו את הצ'וקר בתצוגות, ועד אושיות אופנה כמו אמה סטון, ג'יג'י חדיד וריהאנה. הקהל הישראלי אימץ את הטרנד במהירות בשל המחיר הנוח, והעובדה שפריט אחד קטן משדרג גם את הלוק הכי בסיסי ויוצר מראה מתוחכם וסקסי ברגע".

         

        שמלת מיני מדגם סטלה, 699 שקל. ליגל אאוטפיט (צילום: איילת רבינוביץ ארד)
          שמלת מיני מדגם סטלה, 699 שקל. ליגל אאוטפיט(צילום: איילת רבינוביץ ארד)

           

          ליגל אאוטפיט

           

          הפריט הנמכר ביותר: שמלת מיני מדגם סטלה, 699 שקל.

          למה הישראליות אוהבות? מיה דיאדיוק, מייסדת ובעלת האתר: "בתהליך יצירת השמלה ידענו כבר מההתחלה שהיא תהיה בסט סלר. הישראליות אוהבות דברים מיוחדים, והשמלה הזאת לא צמודה מדי ולא רחבה מדי, ובעלת סיומת פפלום מיוחדת שמדגישה רגליים יפות. ישראליות אוהבות להדגיש רגליים יפות. חשוב לציין גם שהשמלה הזאת עושה המון מצב רוח".

           

          חולצה מכופתרת בדוגמת משבצות, 149 שקל. מי.שי (צילום: ליאור קסון)
            חולצה מכופתרת בדוגמת משבצות, 149 שקל. מי.שי(צילום: ליאור קסון)

             

            מי.שי

             

            הפריט הנמכר ביותר: חולצה מכופתרת בדוגמת משבצות, 149 שקל.

            למה הישראליות אוהבות? ליהי סבר, מבעלות האתר: "חולצת לייני משבצות הפכה לבסט סלר בזכות גזרת האוברסייז שכולן אוהבות, הדפס המשבצות העל זמני, וכמובן - המחיר השווה".

             

            שמלת פליסה של המותג עלמה, 189 שקל. WIGIG (צילום: נסטיה ליסנסקי)
              שמלת פליסה של המותג עלמה, 189 שקל. WIGIG(צילום: נסטיה ליסנסקי)

               

              WIGIG

               

              הפריט הנמכר ביותר: שמלת פליסה של המותג עלמה, 189 שקל.

              למה הישראליות אוהבות? קרן בנקר-כהן, מבעלי האתר: "השמלה נחשבת ל'קלה' לרכישה באינטרנט מכמה סיבות: היא במידת one size, ולכן מתאימה למגוון רחב של גזרות; הגזרה שלה טרפזית, ולכן לא צריך להתחשב בקו המותן; המחיר שלה אטרקטיבי; היא טרנדית במידה הנכונה, אבל ניתן יהיה ללבוש אותה בקלות גם בעונות הבאות; והיא מתאימה גם לקיץ וגם לחורף, עם האבזור הנכון.

               

              מכנסי גריז שחורים המוצעים במידות 48-42, 129 שקל. 1אייטם (צילום: קובי לוי)
                מכנסי גריז שחורים המוצעים במידות 48-42, 129 שקל. 1אייטם(צילום: קובי לוי)

                 

                1אייטם

                 

                הפריט הנמכר ביותר: מכנסי גריז שחורים המוצעים במידות 48-42, 129 שקל.

                למה הישראליות אוהבות? מלי הוכמן, שותפה באתר: "המכנסיים הם בסט סלר מכיוון שמדובר בפריט קלאסי במחיר הוגן, כזה שאת חייבת בארון, חוצה עונות, piece שהוא לוק בפני עצמו".

                 

                שמלה כסופה מדגם איזדורה, 120 שקל במקום 159 שקל. לאדילה (צילום: אליחי מיסן)
                  שמלה כסופה מדגם איזדורה, 120 שקל במקום 159 שקל. לאדילה(צילום: אליחי מיסן)

                   

                  לאדילה

                   

                  הפריט הנמכר ביותר: שמלה כסופה מדגם איזדורה, 120 שקל במקום 159 שקל.

                  למה הישראליות אוהבות? סמנכ"ל האתר אליחי מיסן: "טרנד בדי הפליסה בשילוב צבעים מטאליים חזר וכבש בסערה את ארון הבגדים".

                   

                  ז'קט בצבעי ורוד וירוק זית בשילוב כותנה ופוליאסטר, 195 שקל במקום 279 שקל. Toppatsu  (צילום: תום מרשק)
                    ז'קט בצבעי ורוד וירוק זית בשילוב כותנה ופוליאסטר, 195 שקל במקום 279 שקל. Toppatsu (צילום: תום מרשק)

                     

                    Toppatsu

                     

                    הפריט הנמכר ביותר: ז'קט בצבעי ורוד וירוק זית בשילוב כותנה ופוליאסטר, 195 שקל במקום 279 שקל.

                    למה הישראליות אוהבות? ענבל שפירא, בעלת האתר: "ז'קט זה מגיע משני עולמות מנוגדים שיוצרים שלם אחד ומיוחד. האחד – צבאי וקפדני, השני – רך, נשי, ורוד וקטיפתי. הקונטרסט הזה בהחלט מסמל את מהות האתר שלנו: בלתי צפוי ושונה".

                    ______________________________________________________

                     

                    ואיפה מצאנו מגפונים יפים לכל סגנון ולכל כיס? 

                    לחצו על התמונה לכל הדגמים
                    לחצו על התמונה לכל הדגמים

                     

                     

                     
                    הצג:
                    אזהרה:
                    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד