שולחן ערוך ועליו קנקני תה, ספלים וצלחות תואמות, עוגות מיניאטוריות מעוטרות, כדורי שוקולד על מקל וסוכריות צבעוניות, כל אלו בתוספת כובען מטורף, קיבלו את פני האורחים במסיבת התה של מותג ההלבשה התחתונה "אליס" שציין שנה להקמתו.
עשרות מוזמנות, נשות תקשורת, בלוגריות, מובילות דעת קהל ואורחים נוספים, התייצבו השבוע בסניף הדגל בגן העיר בתל אביב, לבחון מקרוב את קולקציית הלנז'רי ממותג ההלבשה התחתונה VERALLY, הנמכר במקום בבלעדיות.
בין הפריטים המאופיינים במגוון רחב של מידות, צבעים וגזרות, מוצעים סטים טרנדיים בהדפסי פסים ונקודות, חזיות תחרה מהודרות או רומנטיות, לצד קו קז'ואל נינוח, וקולקציית תחתונים בגזרת ביקיני, חוטיני, וגם ליין ללא תפרים להתאמה מושלמת לגוף.
הקונספט העומד מאחורי "אליס" הוא כניסה לתוך עולם שלם של פנטזיה, שמתחבא מתחת לבגדים. " כל אחת רוצה להיות חלק מאגדה", מסבירה אינה מלשקו, היזמית ובעלת המותג, "אנחנו מציעים יוקרה נגישה, כך שכל אחת תוכל להרגיש בנוח בגופה ובעורה".