פלה סטרנברג, מבעלי מותג הדנים האיקוני Nudie Jeans, קפץ החודש לביקור קצר ואינטנסיבי בארץ הקודש. זו הפעם השלישית של השבדי שופע הבלונד הזה בישראל, אולם הפעם הספיק לסייר בה בהנאה, ובמהלך שלושה ימים עמוסים דילג בין ארוחה במשכנו של שגריר שבדיה, לסיבוב דרינקים במקומות הכי חמים בתל אביב, ביקור בכפר סבא, נתניה וחיפה, דיווש באופניים בין חנויות רשת סטורי בתל אביב, שם נמכרת הסחורה של המותג בבעלותו, וקינוח בהופעה של מייג'ור לייזר.
את נודי ג'ינס הקים סטרנברג לפני 15 שנה, ובמהלכן הפיח בו אג'נדה חברתית וסביבתית הקובעת כי ישן הוא יפה – מה שרק תרם לאטיטיוד הקולי של המותג. "האמת העירומה" מאחורי הדנים, על פי תפיסת העולם של נודי, היא שאין צורך לכבס את הג'ינס אלא לחרוש עליו ולהניח לו להתיישן ולהתבגר ובכך גם להשתבח עם הזמן, ממש כמו יין טוב.
סטרנברג עצמו בן 43, ומתהדר במראה של ויקינג חתיך ומזוקן, שכבר למד דבר או שניים על בגדים, אנשים וכל מה שביניהם. הצלחנו לתפוס אותו במהלך הביקור העמוס בארץ, ולערוך לו שאלון קצר, בוחן פתע אם תרצו, כדי לברר מה הוא באמת יודע על אופנה ישראלית ועל הסגנון המקומי. במילים אחרות: יצאנו לבדוק איך אנחנו נראים בעיניו הכחולות של אושיית אופנה סקנדינבית. צפו בסרטון וקבלו תמונת מראה.
ומה גילינו בסטודיו של המותג הישראלי מוסלין ברדרס?