פנטזיה עיצובית 2016: פרויקט צילומים מרהיב בין חלום למציאות

"פנטזיה עיצובית" היא פרויקט המשלב בין 12 חברות מובילות ל-12 אנשי אופנה וצילום בארץ, המייצרים ביחד תמונה אחת שמספרת סיפור שלם. ועכשיו יש גם תערוכה

לעוף לגבהים עם קסם היצירה.  הפנטזיה העיצובית של לימור ריחנה לפדני (צילום: רונן פדידה)
לעוף לגבהים עם קסם היצירה. הפנטזיה העיצובית של לימור ריחנה לפדני (צילום: רונן פדידה)

בין חלום למציאות יש גבול דק. חיפשתי רעיון למשהו אחר, שונה, וכמו שאומרים "לצאת מהקופסה". הרצון ליצור פנטזיה מתבסס כמעט תמיד על דבר מה קיים ועל כן הוא גם בר השגה במידה מסוימת. צלילים, ריחות וצבעים מקבלים צורה ויוצרים משהו חדש ושונה מהמוכר.

 

היופי בפנטזיה הוא שהכל אפשרי, רק צריך להפעיל מעט את הדמיון ולהישמע לרחשי הלב. כפי שנעשה בשנה שעברה, גם הפעם יצרנו פרויקט ייחודי שכזה, עם רעיונות יצירתיים שמצליחים להגשים חלום לאחד ולעורר השראה אצל אחר.

 

SMEG, פדני, סלים דליס, אפרת קליג, שבירו ריהוט-גן, ביו סקלפצ'ר, GLOW, חמת, נטוצי, סמסונייט, קסטיאל, רולטיים. כל אחד מאותם שמות יצא למסע יחד עם צוות שבראשו עמד סטייליסט וצלם, ואיתו עברו דרך ארוכה ולבסוף הביאו הפקה מרהיבה שמוצגת גם בקניון רמת אביב בימים אלה. תערוכת פנטזיה עיצובית תהיה מוצגת בקניון רמת אביב עד ערב ראש השנה.

 

PADDANI

לימור ריחנה, סטייליסטית

השראה: לעוף לגבהים עם קסם היצירה

צילום: רונן פדידה

 

חברת פדני נחשבת למובילה בארץ בתחומה ואף מעבר לה. בתחילת הדרך, לפני יותר מ-60 שנה, התמחתה חברת פדני בעיצוב וייצור של קולקציות תכשיטים באיכויות הגבוהות ביותר ובסטנדרטים בינלאומיים. כל אותה העת הראה המותג יצירתיות עד אין קץ, מגוון צורות וצבעים, אך יותר מכל רעיונות שבוצעו בצורה הטובה והמדויקת ביותר.

 

העסק החלוצי שהוקם בסטנדרטים אירופיים גבוהים הצריך נחישות רבה ואומץ במדינה שהייתה אז בתחילת דרכה, ועם הזמן נראו תוצאות של הצלחה, שגשוג ומקום של כבוד בחברה הישראלית.

 

בשנים האחרונות משיקה פדני קולקציות תכשיטים ייחודיות שבנוסף לערכיהן האסתטי מביאות גם תוכן שטמונים בו מסרים רגשיים כגון אהבה, חברות, אימהות או נאמנות. המחשבה על הלקוח, מתוך ראיית אוכלוסייה כוללת, הביאה את החברה לייצר גם מוצרים הנמכרים במחירים נגישים המתחילים בסכום של אלף שקל.

 

שמירתה המתמשכת של חברת פדני על איכות גבוהה בתחום התכשיטים ועמידתה בסטנדרטים בינלאומיים הביאו לבחירת המותגים המובילים בעולם הן מחברות השעונים והן בתכשיטים בחברת פדני כנציגתם הבלעדית בישראל.

 

רשת "פדני תכשיטנים" כוללת תשע חנויות "פדני" ברחבי הארץ – ארבע בתל אביב, אחת ברעננה, אחת בירושלים, אחת בחיפה ושתיים באילת.

 

 Glow

איתן טל, צלם

השראה: אור של זהב, שמקיף את העולם העגול

גוף תאורה: ANGIEשל חברת Led C4

Spain

 

להאיר חלל זה מקצוע, ויש אומרים שזו אמנות. GLOWLight Gallery היא גלריית תאורה ייחודית בישראל המציעה חוויית תכנון וקנייה מושלמת לבית ולמשרד. גלריית התאורה GLOW מציגה קולקציית גופי תאורה מבתי העיצוב המובילים והאיכותיים בעולם, מותגים בעלי אמירה עיצובית ורמות גימור יוצאות דופן לצד קידמה וחדשנות טכנולוגית.

קולקציית התאורה ב-GLOW מתעדכנת באופן תדיר בפריטים הנבחרים בקפידה מהתערוכות החשובות בעולם. תצוגת הקונספט החדשנית מאפשרת למבקר לבחון את השפעת הגופים ואת אופן הארתם על המרחב המואר. מותגים נבחרים: iGuzzini, Concord, Sylvania, BifiLuce, Zava, Vistosi, Moretti, Led C4, Slide, Forestier Fumagalli

טל': 03-9424840, www.glow-lighting.co.il

 

 
הפנטזה העיצובית של Glow (צילום: איתן טל)
    הפנטזה העיצובית של Glow(צילום: איתן טל)

     

    חברת חמת HAMAT

    מלנית גל, צלמת

    השראה: הברז, כתכשיט יוקרתי במטבח, מתהדר בקימוריו החושניים ובגימוריו המיוחדים, מפזר טיפות זהב של יופי

     

    HAMAT (חמת) היא חברת הברזים המובילה בישראל שמתמחה בייצור ברזים מעוצבים לחדרי אמבט, שירותים ומטבחים. החברה נחשבת לחוד החנית בתחומה בכל הקשור לעיצוב ולאיכות, ואת מוצריה ניתן למצוא בכל רחבי הגלובוס ולא בכדי היא נחשבת לאחת היצואניות הגדולות והמצליחות בישראל. אחד ממאפיינה הבולטים של החברה הוא באיכות המוצרים. כל ברז נבחן בקפידה לאורך כל תהליכי הייצור, כך שבסופו של תהליך הצרכן הסופי נהנה מחוויה מושלמת אצלו בבית.

     

    החברה מציעה פתרונות מתקדמים הנאמנים לסגנונות עיצוב שונים ומגוונים ומעידים על חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה. על עיצובי הברזים מעוררי ההשראה אחראים מעצבי מוצר מהמובילים בארץ ובעולם ששוקדים על כל פרט ופרט עד ליצירת ברז בעיצוב מושלם שהופך בקלות ל-Focal Point בחלל.

     

    הקולקציות המעוצבות של החברה מציעות מארג מושלם של חדשנות, יוקרה ואיכות. ב-HAMAT מקפידים לשלב בצורה הרמונית בין מוטיבים ארכיטקטוניים מובהקים, אמורפיים וגיאומטריים כאחד, לצד הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. המראה המתקבל יוצר אסתטיקה מושלמת וגורם לברזים להיראות כתכשיט יוקרתי במרכז החלל. הקולקציה של 2017 מציעה מראה בלתי נשכח שמתאים במדויק לאלה הרוצים ליצור לוק מהודר בחללים הרלוונטיים. את הברזים ניתן להשיג במבחר גימורים: זהב, נחושת, נירוסטה ניקל ועוד.

     

    את מוצרי HAMAT ניתן לרכוש ברשתות הקרמיקה ובאולמות התצוגה הנבחרים

     

    הפנטזיה העיצובית של חמת (צילום: מלנית גל)
      הפנטזיה העיצובית של חמת(צילום: מלנית גל)

       

       

      SMEG

      הילה עזרא, סטייליסטית

      השראה: משחקי צבע של אור וצל, שמש, ים ושמים בהירים

      צילום: תום מרשק

       

      המותג האיטלקי הוותיק SMEG החל את דרכו לפני יותר מ65- שנה בייצור תנורי אפייה מעוצבים, בשאיפה לבצע פריצת דרך טכנולוגית בתחום ולהטמיע את המוטיב העיצובי כחלק בלתי נפרד מן המוצר.

      עם השנים התרחב מגוון המוצרים של SMEG וכולל כיום גם תנורי גז, מכונות כביסה, מקררים, מדיחי כלים ומוצרים משלימים רבים נוספים בתחומי המטבח והבית כולו.

       

      ההקפדה על האסתטיקה של המוצרים בשילוב עם הנדסת מוצר מתקדמת וטכנולוגיות פורצות דרך מיצבו את SMEG כפורצת גבולות ומובילת דרך בתחום.

       

      לחברה כמה קווים עיצוביים בעלי סגנונות מובהקים להתאמה מושלמת לכל בית. אחד הפופולריים שבהם הוא קו המוצרים המעוצבים בסגנון רטרו שנות ה־50 ומאופיינים בקווי מתאר רכים ועגולים וצבעי פסטל האופייניים לתקופה. את סגנון הרטרו מוביל מקרר ה-FAB28, שכבר הפך לפריט לאספנים. השקתו לפני כמה שנים יצרה הד תקשורתי חזק. הגימורים המודגשים ופינותיו המעוגלות הקנו לו מראה רטרו בעל נגיעה עכשווית, מראה מקורי ובעל אופי ייחודי.

       

      מקררי הרטרו קיימים במגוון רחב מאוד של צבעים וגימורים הכוללים גימורי ג'ינס, פסים, הדפסי דגלים, גימורים מוזהבים, מגוון צבעים חלקים, מבריקים ואפילו אבני סברובסקי.

       

      ניתן להתרשם מן הקולקציה החדשה ומכל מוצרי החברה באולם התצוגה: רח' שנקר 13, הרצליה פיתוח, 09-7730768, www.smeg.co.il

       

       

      הפנטזיה העיצובית של SMEG (צילום: תום מרשק)
        הפנטזיה העיצובית של SMEG(צילום: תום מרשק)

         

         

        EFRAT KALIG

        אפרת קליג, מעצבת אופנת עילית

        השראה: כשקוטור פוגש נשיות בשיאה, "רוך מול עוצמה"

        צילום: עידו לביא

         

        אפרת קליג, מעצבת אופנת העילית ומומחית בעיצוב שמלות כלה וערב ייחודיים, משיקה בימים אלה את קולקציית 2016-17.

         

        בימים אלה היא מסיימת את חופשת הלידה ומוציאה את קולקציית היצירה שנושאת את שם בתה – Ariel - Bridal & Evening.

         

        קליג חוללה מהפכה בישראל בהגעתה מפריז לפני כעשור. עבודתה בבתי האופנה הגדולים בפריז לעיצוב עילי השפיעו רבות על סגנונה הייחודי. קליג יודעת להגדיר את רוח הזמן ו"הולידה" שפה חדשה לזוהר שלמות הערב המקומי. כבכל קולקציה קליג יוצרת הצהרות דרמטיות שהפכו לסמלה המסחרי עתיר האופי והשיק הבינלאומי.

         

        כמעצבת היא אינה מפחדת לשנות ולרגש, ובכל קולקציה יוצרת את הדבר הבא, וכמו כן גם בשמלות הכלה משאירה קליג חותם אלגנטי וייחודי גם יחד באיכויות העל.

         

        קולקציית הערב ושמלות הכלה בלבן של בית המותג מרהיבה וחדשנית, מרגשת, לבישה ובינלאומית. הקולקציה בלבן מתאפיינת בנשיות וחוזק מתפרצים ושומרת על גזרות גבעוליות תוך הדגשת קווי הגוף הנשי.

        הקו החדש מכיל שמלות כלה בשלל גוני הפסטל, פודרה לילך, לבן על גווניו, בדי פרימיום היוצרים משחקי שקיפות גיאומטריים בשילוב בדי אורגנזה, משי ותחרות אלגנטיות משובצות בעבודות יד – שמלות כתכשיט.

        בקולקציית הערב פריטי הקוטור לבישים במיוחד ומאופיינים בקווים דרמטיים. מוטיב השקיפות הוא בחיתוכים חדים המשולבים בתחרות רומנטיות שחורות, ומשווים מראה סקסי וחזק, רוקר אוסקרי גם יחד, הדגשת הניגודיות ונשיות בשיאה - "רוך מול עוצמה".

         

        כמלכת קוטור מובילה היא חולשת על מסכי מדיה ויעדים בעולם וכובשת אותם. קליג שומרת על כתב ידה זה בקולקציה נשית מרגשת, דרמטית, מחויטת ועם זאת לבישה מאוד.

        סטודיו אפרת קליג, רח' דיזנגוף 255, תל אביב, טל': 03-5440804, studio@efratkalig.com 

         

        הפנטזיה היצובית של אפרת קליג (צילום: עידו לביא)
          הפנטזיה היצובית של אפרת קליג(צילום: עידו לביא)

           

           

          BIO SCULPTURE

          גבריאל סרג’יו, קונספט

          השראה: עולם של זרימה וצבע

          צילום: רונן פדידה

           

           

          מותג היוקרה Bio Sculpture נוסד בדרום אפריקה על ידי נשיאת החברה, הגב' אלמיין שולץ, בוגרת "סידסקו", בעלת חזון בתחום, שהחלה במחקר ופיתוח ומשווקת כיום ביותר מ-40 מדינות, עם מגמת גדילה מהירה.

           

          החברה הייתה הראשונה להמציא את הג'ל המהפכני לציפורניים טבעיות והראשונה להמציא את הצבע הקבוע שסיים את עידן הלק - Soak off Gel(הסרה בהמסה) עם אפשרות להארכת הציפורניים בפיסול ג'ל בלבד.

          Bio Sculpture הוא ג'ל (לא לק-ג'ל) המוביל את ענף הג'לים בעולם, שייחודו ויתרונו ביכולתו להיצמד לציפורן הטבעית ללא מקשרים כימיים, דבקים וכדומה, לשקם נזקים ועמידותו מעל חודש.

           

          Bio Sculpture בונה ציפורניים טבעיות. מדובר בפילוסופיית בריאות רחבה, וכל השינויים שמדעני החברה מבצעים, עוברים בדיקות ומחקר קפדני על פי תקני איכות מחמירים ביותר, מה שחברות רבות לא מבצעות, ומשם מסווגים מוצרי החברה ב- 5 כוכבי בטיחות. למעשה, זו החברה היחידה בעולם בתחום הציפורניים שמסרה את מוצריה לבדיקה קלינית (מעבדות Paraxel העולמיות).

           

          המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים מרכיבים מן החי. עד עד כה לא השכילה אף חברה לחקות את הפורמולה הייחודית הזאת.

           

          טיפולי הג'ל נעשים בהתאמה אישית על ידי בעלת מקצוע שהוכשרה בחברה, שכן רכישת המוצרים מחייבת לימודי קורס פרטני, ולכן הם קיימים רק בסלונים מורשים.

           

          בשנת 2002 השיקה החברה את סניפה הראשון בישראל ומיד העפילה לחזית התחום כמובילת ענף הג'לים בכלל. ישראל נמצאת במקום החמישי בין המדינות החזקות בעולם. לאור השינויים בענף השיקה החברה בשנת 2015 את סדרת המוצרים החדשה - EVO.

           

          טיפולי הג'ל של ביו סקלפצ'ר ניתנים ברשתות ובמכונים המורשים ברחבי הארץ, טל': 077-55-20-777, www.biosculpture.co.il

           

          הפנטזיה העיצובית של ביו (צילום: רונן פדידה)
            הפנטזיה העיצובית של ביו(צילום: רונן פדידה)
             

             

             

            LONGINES

            אנה מירקין, סטייליסטית

            השראה: הזמן הנכון להגשים את החלומות

            צילום: תום מרשק

             

            לונג'ין היא חברת שעונים שוויצרית ותיקה שנוסדה לפני יותר מ-180 שנה.

             

            המותג אחראי לפריצות דרך חשובות בתחום שהשפיעו גם על התעשייה כולה, למשל היותו הראשון שהציג לעולם סמל מסחרי שעוגן על פי חוק, ובנוסף עיצוב שעונו של הטייס הראשון, צ'ארלס לינדברג, שקיים טיסת סולו רצופה מעל האוקיינוס.

             

            גם בתחום הספורט ללונג'ין מקום של כבוד, לרבות מרוצי סוסים, וטניס (היא נותנת החסות הרשמית של תחרות הרולאן גארוס).

             

            שעוני לונג'ין מתאפיינים בקווים נקיים ואגלנטיים כמו הסלוגן שלהם, Elegance is an Attitude. כמו כן ישנם עיצובים ספורטיביים עם קריצה אלגנטית שמתאימים לכל אירוע ביום ובערב.

             

            קבוצת רולטיים, יבואנית ומשווקת שעוני המותג בארץ, אחראית לקישור המותג הנכסף שהחל את דרכו כבר ב-1832 לקהל המקומי והתאמתו במחיר ובקולקציות הנבחרות.

             

            שגרירי לונג'ין נמצאים בכל העולם, כגון שחקני הוליווד, הפרזנטורית קייט ווינסלט וסיימון בייקר, גולש הסקי הנורבגי אקסל לאוד, הרוכב השוויצרי ג'ון ר'יצרד, השחקנית ההודית אישווריה ראי או השחקן הרוסי אולג מנשיקוב. כל אחד מהם מייצג את המותג ומדגיש את מאפייני האיכות, האלגנטיות והיוקרה, שכן אין שני להם בשוק.

             

            להשיג ברשת אימפרס, הרשת המובילה לשעונים ותכשיטים, ובחנויות המורשות ברחבי הארץ, טל': 1-599-523333.

             

             

            הפנטזיה העיצובית של לונג'ין (צילום: תום מרשק)
              הפנטזיה העיצובית של לונג'ין(צילום: תום מרשק)

               

               

              Natuzzi
              אביתר מייאור, מעצב אופנה

              השראה: אופנה שלובשת ריהוט

              צילום: תום מרשק

               

              כשהיה בן 19 הקים פסקואלה נטוצי את החברה שנושאת היום את שמו. יותר מיובל אחר כך ממשיכה החברה להוביל את ענף הריהוט העולמי. הייצור והעיצוב הפכו את נטוצי לחברה המובילה בשוק העולמי וביססו את מעמדה כקובעת טרנדים עם שבעה מפעלי ייצור ולמעלה מ-1,200 נקודות מכירה שונות ברחבי העולם.

               

              לנטוצי שלוש קולקציות מרכזיות: Natuzzi Italia ,Natuzzi Editions, Natuzzi Revive. לכל אחת מהן קולקציית בדים ועורות רחבה ומגוונת, המאפשרת שפע אפשרויות עיצוב.

              Ntuzzi Italia - קולקציה הנותנת מענה יוקרתי לבית בעיצוב מודרני ועכשווי הכולל ספות וכורסאות, שולחנות סלון, פינות אוכל, חדרי שינה ומגוון אביזרים כמו שטיחים, מנורות ופריטי עיצוב משלימים. לנטוצי שיתוף פעולה עם מעצבי-על מהמובילים בעולם.

              Natuzzi Editions - קולקציה של ספות, שולחנות ושטיחים בעיצוב עכשווי ובמחיר נגיש.

              Natuzzi Revive – קו כורסאות נוחות בעיצוב חדשני, Performance Recliner, המגיב אינטואיטיבית לגוף, ראשון מסוגו בעולם.

              בלוג נטוצי ישראל לאדריכלים/מעצבים: Natuzziarc Blog

               

              הפנטיזה העיצובית של נטוצי (צילום: תום מרשק)
                הפנטיזה העיצובית של נטוצי(צילום: תום מרשק)

                 

                 

                Slim Delis

                מורן אפטר, סטייליסטית

                השראה: חגיגה של אנרגיה טעימה

                צילום: שי קדם

                 

                "סלים דליס – החופש לאכול שוקולד" הינו מותג של חברת "ביסנצ'רי" מספרד המייצרת חטיפי דגנים על בסיס דגנים מלאים מצופים שוקולד איכותי (74%) טעים ומפנק.

                 

                החטיף הינו אחד משלושת החטיפים הנמכרים ביותר בארץ בקטגוריית חטיפי הדגנים. החטיף מאפשר פינוק בריא, מודע ומאוזן, תוך שמירה על צריכת קלוריות מבוקרת (בין 59 ל-99 קלוריות לחטיף).

                 

                מוטו החברה הוא ברור - תזונה בריאה יכולה להיות גם טעימה! המותג פונה לנשים (אבל לא רק...). הוא בעל שיק ספרדי, מתחבר לעולמות של לייף סטייל ואופנה, ומצליח להוות מוקד משיכה ולעורר עניין בקרב הקהל הרחב לצריכה כחטיף בין הארוחות. הרעיון הוא שחטיף שוקולד לא חייב להיות משמין והוא עשוי להיות אפילו בריא.

                 

                לא שוכחים את הילדים: לאחר שהתברר כי הילדים "מאמצים" את החטיפים של האמהות שלהם, הושקו גם חטיפים לילדים בשני טעמים מסדרת "סלים דליס קידס", בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן. במוצרים אלה יש דאבל שוקולד: גם בבסיס החטיף בדגנים (שילוב של פולי קקאו) וגם בציפוי - 74% שוקולד. בעקבות הילדים, כדי שההורים לא "יאמצו" את החטיפים של הילדים, הושקה מהדורה מיוחדת עם אקסטרה שוקולד מריר איכותי... לחיים המתוקים. עוד תוספת מבורכת ב"סלים דליס": חטיף ללא גלוטן.

                 

                הפנטזיה העיצובית של סלים דליס (צילום: שי קדם)
                  הפנטזיה העיצובית של סלים דליס(צילום: שי קדם)

                   

                  Samsonite

                  מיכל פורטמן,סטייליסטית

                  השראה: מלכת יופי בהשראת ג'יימס בונד. הסוד טמון במזוודה

                  צילום: שי קדם

                   

                  סמסונייט נוסדה כבר ב-1910 שמה לעצמה דגש שעליו היא שומרת עד היום – עיצוב ותכנון מוצרים איכותיים הרואים בראש ובראשונה את הלקוח ואת צרכיו בעת הנסיעות, תשומת לב להנדסת אנוש נכונה, בחירה בחומרים חזקים ועמידים שיישמרו לאורך זמן והבנה כי יסודות איכותיים ומתאימים מראים כי אין שני לתכנון ולעיצוב מוקפדים. אותו צורך בחידוש ופיתוח מתמיד יצר גם תוואי דרך לכל התעשייה, דוגמת מזוודת הטרולי שלראשונה קיבלה ארבעה גלגלים והצליחה לשדרג את תרבות הנסיעה.

                   

                  שימת הדגש על נוחיות המשתמש ובריאותו הביאה ליצירת המאפיין הדומיננטי והאהוב במוצרי החברה, קלות משקל, שכן היא גם מתאימה לדרישותיהן המחמירות של חברות התעופה.

                   

                  במפעליה השונים בעולם שוקדים על פיתוחים חדשניים שישפרו את חוויית המשתמש בענפיה השונים של החברה – מזוודות, תיקי נסיעות, תיקי עסקים, תיקי מחשב, תיקי נשים, ארנקים, תיקי ילדים ומוצרים משלימים נוספים.

                   

                  לסמסונייט כבר יצא שם דבר בתחום, עם הצלחות שקיבלו הכרה עולמית, שכן ידוע כי החברה מייצרת את המזוודות הקלות ביותר. בתחום המזוודות הקשיחות הוציאה החברה מזוודות שהפכו לשם דבר עם זכייה בתחרות העיצוב הבינלאומית Red-Dot ויצירת חומר שנרשם כפטנט, ועמה נמנית סדרת הקוסמולייט היוקרתית במשקל 1.7 ק"ג בלבד. בתחום המזוודות הרכות – סדרת B-Lite.

                   

                  נכון להיום חברת סמסונייט יחד עם חברת הבת "אמריקן טוריסטר", השתיים המובילות בדירוג העולמי, מייצרות מזוודות קלות ביותר, החל ממשקל של 1.5 ק"ג, ולכולן יחד עם שאר מוצרי החברה יש אחריות בינלאומית ותו איכות ידוע וברור.

                   

                  ניתן להשיג את מוצרי סמסונייט בחנות סמסונייט בקניון עזריאלי תל אביב, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ספורט, ברשתות ממסי תיירות, אלטר, תיק התיקים, טופ תיק, בגינדה, ריקושט, ארנקי שולה ובחנויות הנבחרות.

                   

                  הפנטזיה העיצובית של סמסונייט (צילום: שי קדם)
                    הפנטזיה העיצובית של סמסונייט(צילום: שי קדם)
                     

                     

                     

                    Kastiel

                    תומר סימן טוב, סטייליסט

                    השראה: החופש לנגן את היצירה המושלמת

                    צילום: שי קדם

                     

                    חברת "קסטיאל" נוסדה לפני יותר מ-70 שנה על ידי אפרים קסטיאל שנתן לה בזמנו את השם "המקשט". המותג שהחל לעבוד כמפעל של אדם אחד בעל רצון להצליח התמחה כבית ריפוד לפרויקטים אדריכליים למבנים שנבנו בשנות הקמתה של מדינת ישראל.

                     

                    צריפו של בן גוריון רוהט ברהיטי החברה, כמו גם מוסדות ממשלתיים דוגמת הכנסת בתחילת דרכה או בית הנשיא שבירושלים. השאיפה לשנות וללמוד הולידה לבסוף מותג מפתח בארץ שהביא עיצוב חדשני מבתים פרטיים ועד פרויקטים נבחרים.

                     

                    בחלוף השנים התפתח המפעל הקטן לכדי מעצמת עיצוב עם תו איכות וייצור ישראלי. מערך הייצור של החברה מורכב מסדנאות המשלבות מסורת וטכניקות עבודה שעברו מדור לדור לצד טכנולוגיה חדשה. במפעל החדש שהוקם בקריית גת קיימות היום נגרייה, מסגרייה, רפדייה ומתפרה שמתופעלות בעזרת אנשי המקצוע הטובים בשוק אך כמו כן גם בעלי ידע והבנה רחבה בטכנולוגיות החדשות והמתקדמות בעולם.

                    בשכונת פלורנטין בתל אביב, ברחוב אלפסי 36, ממוקמים חללי התצוגה של החברה המשתרעים על פני 3,500 מ"ר ופורסים את הלך הרוח של החברה – רהיטים, פריטי אמנות ואביזרים מתחדשים בתדירות גבוהה ומראים את גווניה של היצירתיות האסתטית המאופיינת עם השם "קסטיאל".

                     

                    במתחם מפעילה החברה גם חנות לאביזרים ולפריטי עיצוב שנבחרים בקפידה מכל העולם ("קסטיאל לקט אביזרים"), קורסי עיצוב בשיתוף הטכניון, וכן היא מציעה גם שימוש באולם לאירועים פרטיים בסמוך לחנות המותג הצעיר והנגיש קסטיאל AS-IS, תל אביב.

                    www.kastiel.com 

                     

                    הפנטזיה העיצובית של קסיטאל (צילום: שי קדם)
                      הפנטזיה העיצובית של קסיטאל(צילום: שי קדם)

                       

                      Shviro

                      סופי טוריאל,סטייליסטית

                      השראה: לחגוג את החיים

                      צילום: שי פרנקו

                       

                      חברת שבירו ריהוט גן מייבאת ומשווקת בארץ ריהוט חוץ ומוצרים משלימים לעיצוב הגינות והמרפסות. לבעלי החברה ניסיון ארוך טווח בתחום ריהוט ועיצוב הבית, מה שהקנה להם את הראייה הרחבה והסטנדרטים שעליהם אין פשרה.

                       

                      הפריזמה שלפיה החברה פועלת בתחום עיצוב החוץ היא של מרחב עשייה עצום המתפרס על נושאים שונים המתווים את הדרך לאפשרויות עיצוב שונות. אירוח טוב מתחיל בריהוט נכון, כפי שמראה שבירו במגוון המוצרים – מערכות ישיבה, פינות קפה, פינות אוכל, מיטות שיזוף וערסלים, מרבצים או גרילים. היצע החברה מתאים ככפפה ליד לצרכנים בישראל הן מבחינת התכנון המבני והחומרי והן מבחינת הגדלים והעיצוב.

                      סניף הדגל של החברה בבני ברק משתרע על פני 1,000 מ"ר ומציג מגוון עשיר של ריהוט גן תוך חוויית ההליכה במרחב המדמה טיול ממשי בגינות והבנת מענה החברה לצרכים היומיומיים בהם. החופש שניתן ללקוח בהגשת חזון גינתו מתבטא באינספור הרעיונות המוצעים במתחם כמו גם באפשרות ההתאמה האישית.

                       

                      כראייה ניתן לראות בין לקוחות החברה גם בעלי מקצוע רבים דוגמת אדריכלים, גננים, מעצבי פנים וקבלנים, שבוחרים בשבירו כמקום עם מוצרי איכות המתאימים לשלל עיצובים ואף מייצרים עיצוב שלם.

                      החברה שמה לעצמה כמטרה סיפוק חוויית אירוח מהנה ונוחה בגינה לאורך שנים ובאיכות נשמרת, דבר המתממש הודות לבחירת חומרים נכונה ואף ירוקה בחלקה, לשמירה על הסביבה, בנוסף למחקר ולפיתוח לפי צורכי הלקוח ושמירה על עיצוב אסתטי ומרשים.

                       

                      שבירו ריהוט-גן, סניף הדגל של החברה, רח' לח"י 11, בני ברק, www.shviro.net

                       

                      הפנטזיה העיצובית של שבירו (צילום: שי פרנקו)
                        הפנטזיה העיצובית של שבירו(צילום: שי פרנקו)

                         

                         

                         
                        הצג:
                        אזהרה:
                        פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד