שתף קטע נבחר

יוניליוור מעלה קמפיין וידאו אינטראקטיבי ל-AXE

מדובר בקמפיין אינטרנטי למותג במסגרתו הגולשים יכולים לבחור את הלוקיישן

יוניליוור ישראל עולה בקמפיין פרסום חדשני למותג AXE באינטרנט. מדובר בקמפיין וידאו אינטראקטיבי, שעולה באמצעות חברת Pro Interactive Red-Head.

 

בקמפיין מוצגים סרטוני וידאו בהם "מתחיל" הבחור עם בחורה, כאשר בפני הגולשים עומדת האפשרות להיכנס לאתר של AXE, לבחור לוקיישן (בר, דיסקו, חוף הים, חדר כושר, רכבת וכו') ולראות כיצד מתחיל הבחור עם הבחורה ב"דרך שלו", כלומר דרך שגרתית שלא מניבה תוצאות, לעומת הדרך של AXE - סיטואציה משעשעת בו הבחורה לא יכולה לעמוד בפני הבחור.

  

קמפיין האינטרנט הקודם של AXE הביא 300,000 גולשים שונים לאתר axeeffect.co.il וזמן השהייה הממוצע באתר מול המותג והמסרים השיווקיים היה 4 דקות (לעומת 30 שניות בטלוויזיה).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים