פרסומת החודש: פלאפון מכשיר עולמי – דמות מאוירת
הפרסומת של באומן בר ריבנאי זכתה על ידי חברי איגוד המפרסמים ב-57 נקודות: עבור תרומה למותג ו–13% עבור קריאטיביות
הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" ביוני (פרסומות חודש אפריל), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "פלאפון מכשיר עולמי – דמות מאוירת".
הפרסומת, שהפיק באומן בר ריבנאי S&S, זכתה ב–57 נקודות: 22% עבור תרומה למותג ו– 13% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכה קמפיין "ספרייט - כדורסל", של פרסום גלר נסיס D’Arcy, עם 52 נקודות: 14% עבור תרומה למותג ו-24% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי זכה קמפיין "אלקו מזגנים – זו לא פרסומת לקפה…" של פרסום פוגל Ogilvy, עם 45 נקודות - 13% תרומה למותג ו- 19% קריאטיביות.
מתוך הקמפיין הזוכה
מומלצים