שתף קטע נבחר

כך קונים במנהטן

חווית הקניה בסופר באינטרנט היא תמיד בעייתית. מתברר שאפשר גם אחרת: Food Emporium, מעדנייה ניו יורקית יוקרתית מציגה אתר לדוגמה.

חווית הקניה בסופר באינטרנט היא תמיד בעייתית. זה לא כמו לקנות רדיו דיסק לאוטו ולדעת בדיוק מה אתה מקבל בקופסת הקרטון היפה בסופרים המקוונים אין את ניחוחות המאפייה בכניסה ואי אפשר למשש את העגבניה בדוכני הירקות. כשמדובר במעדנייה הבעיה אף קשה יותר: מגוון הגירויים והפיתויים עצום, והחוויה האינטרנטית מפספסת את כולם.

 

מתברר שאפשר גם אחרת: Food Emporium היא רשת מעדניות ניו-יורקית שמחזיקה נוכחות אונליין מפותחת במיוחד. הגימיק: האתר מספק הרבה מאוד ערך מוסף גם למי שלא קונה בו דבר וחצי דבר. אפשר לשוטט בו להנאתכם, להתעכב בפינת המתכונים המגוונת או לקרוא את סדרת השאלות והתשובות שמספקות מענה לבעיות השכיחות ביותר בהן נתקלים הקונים. החברה לא מסתפקת בזה ומציעה גם כרטיס חברות, שמאפשר צבירת נקודות על כל הזמנה ומעניק בונוסים והטבות.

 

האמריקנים עושים לנו בית ספר

 

בכל הנוגע לשירות לקוחות ואמינות מול הצרכן, האמריקנים יכולים לעשות לנו בית-ספר. בארה"ב לא מתחבאים מאחורי האתר וגאים להציג את הצוות שעומד מאחוריו: בעמוד מיוחד מתנוססות תמונותיהן של הבעלים והמפעילים עם אפשרות לפנות אליהם ישירות. החברה לא מסתפקת בזה ומציגה בפנינו את "הקונים האישיים" – אותם עובדים שמעמיסים את המוצרים במעדנייה עצמה – ואת "שגרירי המשלוחים", לא פחות, שמביאים את הקופסאות אליכם הביתה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים