שתף קטע נבחר

מנכ"ל בורגראנץ' לא מתרגש מהבריאות של מקדונלד'ס

רשת בורגראנץ' הודיעה על קונספט חדש של ארוחות מיני המבורגר. בשיחה עם ynet מספר המנכ"ל שמוליק אפל כי הוא לא מתכוון ללכת בעקבות טרנד הבריאות של מקדונלד'ס וכי בכוונתו "להחזיר להמבורגר עטרה ליושנה". לעומת זאת, אין לו בעיה שהמתחרים יחקו את הקונספט שלו

רשת בורגראנץ' יוצאת בקונספט חדשני בענף המזון המהיר: משיקה סדרת ארוחות מיני ראנץ' הכוללות המבורגרים קטנים וצ'יפס שמוגשים באריזה שונה מהאריזות הרגילות. המיני ראנץ' מושק בטעמים ספרדי רגיל/פיקנטי, דבש דיג'ון, צ'ילי מעודן וראנץ' רגיל.

 

ארוחת מיני ראנץ' כוללת 2 עד 7 המבורגרים קטנים, צי'פס וקולה. גודל כל המבורגר הוא כשליש מגודל של המבורגר רגיל. מחיר ארוחת שני מיניס יעמוד על 26.5 שקל. מהרשת נמסר, כי ככל שמזמינים יותר מיני ראנצ'ים משלמים פחות. עבור המיני ראנץ' השביעי משלמים תוספת של 3.5 שקלים בלבד. מבולבלים? גם הצרכנים.

 

הרשת תשקיע במהלך כ-500 אלף דולר ומצפה לגידול במכירות של כ-9% עד סוף שנת 2005. קהל היעד אליו פונה הרשת עם המוצר הוא בני נוער בגילאי 12-18, חיילים, צעירים, סטודנטים ומשפחות.

 

בשיחה ל-ynet מסר מנכ"ל הרשת, שמוליק אפל, כי "בורגראנץ' החליטה להחזיר להמבורגר עטרה ליושנה". לדבריו, הרשת שמה על סדר היום את ההמבורגרים ותפתח אותם לכיונים עתידיים. "המוצרים שכלולים בקטגוריית ההמבורגרים לא אמרו את המילה האחרונה. יש מקום לקחת אותם למקומות אחרים מבחינת טעמים, מרקם ואיכויות וזה משפיע על המוצר שאתה מוכר. בסוף נציע חוויה כוללת שלא קיימת כיום בשוק והמיני המבורגר זו יריית הפתיחה".

 

מה התשובה שלך לקמפיין הבריאות שמנהלת מקדונלד'ס?

 

"מה שמקדונלד'ס עושה זה שיקול שלה. לי יש סדר יום משלי ואני פועל לפיו. אם רשת מסוימת תמצא לנכון לעשות "מיתואיזם" (me too - א.י) אנחנו נשמח, אבל אנחנו לא נעשה "מיתואיזם" למקדונלד'ס. אנחנו נותנים מענה לטרנד הבריאותי כל הזמן וזה לא נמצא על סדר היום שלנו באופן ספציפי".

 

מה תקציב הפרסום השנתי של הרשת?  

 

"מיליון דולר. צריך לזכור שהפרסום הוא פועל יוצא של אסטרטגיה ולא המטרה. אנחנו עובדים הרבה בפרסום מתחת לקו. אבל הארוחות החדשות ילוו גם בקמפיין טלוויזיה ובהמשך השנה יהיו פרסומות נוספות".

 

הרשת פיטרה במהלך השנה עובדים רבים בעקבות קשיים כלכליים. מה התוכניות שלך להבראת הרשת?    

 

"לא הייתה מגמת פיטורים. התחלפה הנהלה, מונה מנכ"ל חדש והיו שינויים ארגוניים שכללו חילופי אנשים. הרשת מנסה לעבוד ביעילות וזה טבעי שאנשים מסיימים קדנציות ומתחלפים עם כניסתה של הנהלה חדשה. אנחנו מתעסקים כרגע בהובלת הרשת קדימה בהיבט של חדשנות ואיכות. יש לנו מטרות ואם לא היינו מתגברים על הבעיות שלנו לא היינו יכולים להתפנות לממש אותן".        

 

לדברי חגית קמין, סמנכ"לית השיווק ברשת, "ישנם מספר יתרונות בהזמנת ארוחת מיני ראנץ' והמרכזי שבהם הוא, שליטה בכמות ההמבורגרים שהלקוח רוצה. יתרון נוסף הוא גיוון של מספר טעמים בארוחה אחת שמעצים את חווית האכילה".

 

החדרת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין פרסום באנימציה, בהיקף של 350 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יכלול טלוויזיה, קולנוע עיתונות ופעילות קד"מ ויעלה תחת הסלוגן "תאכלו כמה שתוכלו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אפל. טבעי שאנשים מתחלפים
בורגראנץ'. ארוחת מיני
מומלצים