שתף קטע נבחר

וול מארט מרחיבה את עסקיה בסין

מתכננת לפתוח 12 עד 15 חנויות חדשות במהלך 2005. היום פתחה הרשת את החנות ה-46 שלה בסין. היקף השוק הקמעונאי בסין כ-240 מיליארד דולר בשנה

וול-מארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, מתכננת לפתוח השנה בין 12 ל-15 חנויות חדשות ברחבי סין. כך מסר נשיא החטיבה הבינלאומית של החברה, ג'ון מנצר.

 

וול-מארט פתחה היום את חנות חדשה בבייג'ין, החנות ה-46 שלה בסין, והמונים נהרו אליה.  לרשת יותר מ-5,000 חנויות ברחבי העולם. 

 

וול-מארט רכשה אשתקד מסין מוצרים ב-18 מיליארד דולר. אם הרשת היתה מדינה, היא היתה נחשבת לשותפת הסחר השישית בגודלה של סין.

 

לפי משרד הסחר הסיני, מכירות וול-מארט בסין זינקו ב-31% בשנה שעברה, והסתכמו ב-7.6 מיליארד יואן. מספר החנויות של הרשת גדל ב-30%. מכירותיה של מתחרתה הצרפתית של וול-מארט, Carrefour, בסין צמחו בכ-20% ל-16.2 מיליארד יואן, ומספר החנויות שלה גדל ב-51% והסתכם ב-62 חנויות.

 

למרות התרחבותן של הרשתות הגלובליות בסין, השוק הקמעונאי בסין, שהיקפו 240 מיליארד דולר בשנה, עדיין נשלט על ידי חברות מקומיות כמו וומארט (Wumart) ובאיליאן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים