שתף קטע נבחר

שטראוס עלית בחרה במגזרים-מזאויי

קבוצת שטראוס-עלית בחרה במיזם מגזרים-מזאויי לטיפול בפרסום למגזר הערבי. המיזם הוקם על ידי קבוצת מגזרים ומזאויי פרסומאים. מיזם מגזרים-מזאוווי יטפל בכל תמהיל התקשורת השיווקית של קבוצת שטראוס עלית במגזר הערבי. התקציב כולל טיפול במותגי הבית ולווי המותגים השונים בקבוצה. בראש המיזם יעמדו 2 מנהלים מטעם החברות, מטעם מזאויי פרסומאים יעמוד פדול מזאווי מבעלי המשרד ומטעם מגזרים תעמוד ראויה אליאס מנהלת המגזר הערבי.

***

 

יעל רוזנטל מונתה לתפקיד יו"ר המחלקה החרדית במשרד הפרסום מקאן אריקסון. המחלקה החרדית בפרסום מקאן אריקסון היא אחד המשרדים המובילים בתחום הפרסום במגזר החרדי ובין לקוחותיו: סלקום, בנק לאומי, טבע, יקבי כרמל, דובק, טבעול, טמבור, הונדה, הפניקס ועוד. רוזנטל שימשה עד כה מנכ"ל המחלקה החרדית במקאן אריקסון מאז הקמתה לפני ארבע שנים. איתן דובקין יחליף אותה בתפקיד המנכ"ל.

***

 

הנהלת חברת תדיראן מוצרי צריכה בחרה באורית אמיר לתפקיד מנהלת השיווק של החברה לשוק המקומי. אמיר, 33, שימשה עד עתה כמנהלת השיווק של תאגיד פז וקודם לכן, מנהלת תחום נוער וצעירים בחברת עלית ממתקים. בעבר כיהנה בתפקיד מנהלת תחום לקוחות פרטיים בחברת אינטרנט זהב. במסגרת הפעילות השיווקית תוביל אמיר את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של החברה. אמיר תעבוד בכפוף לסמנכ"ל השיווק והמכירות לשוק המקומי שמונה לפני כחצי שנה, ארז אבנר ומינויה הינו חלק מהשינויים שבוצעו בחודשים האחרונים לבניית מערך השיווק של החברה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים