שתף קטע נבחר

שלמור אבנון עמיחי – הזוכה הגדול של קקטוס הזהב

משרד הפרסום זכה במספר הגדול ביותר של נקודות עבור קמפיינים ונבחר למשרד המצטיין של השנה. בתואר קמפיין השנה זכה קמפיין העיר האדומה של אסקייפ. מפרסם השנה: שטראוס-עלית

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי זכה במספר הנקודות הגדול ביותר עבור קמפיינים ונבחר למשרד הפרסום המצטיין של השנה בתחרות קקטוס הזהב 2005 של איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום. ההפתעות: מקאן אריקסון, המשרד הגדול ביותר, זכה בתחרות בקמפיין אחד בלבד, למקדונלד'ס, שהגיע למקום הראשון בקטגוריית המזון. גם העובדה שהקמפיין הכחול של המותג פלאפון לא זכה בתואר קמפיין השנה מהווה הפתעה.  

 

לקמפיין השנה נבחר הקמפיין של המותג אסקייפ – העיר האדומה. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY.

 

בתואר מפרסם השנה זכתה חברת שטראוס-עלית.

 

הקמפיינים שזכו בתחומים השונים הם:

 

בקטגוריית המזון: מק שווארמה של מקדונלד'ס של משרד הפרסום מקא'ן אריקסון; מוצרי חלב ושוקולד – קמפיין חוצות לשוקולד פרה של עלית מאת שלמור אבנון עמיחי; משקאות קפה טורקי עלית מאת שלמור אבנון עמיחי.

 

בקטגוריית השירותים פיננסיים: קמפיין החיים לא תמיד הוגנים של חברת ביטוח ישיר בהפקת שלמור אבנון עמיחי.

 

בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית: קמפיין טושיבה הכי חד לניופאן של שלמור אבנון עמיחי.

 

בקטגוריית הפרסום הקהילתי: קמפיין של המטה להצלת הקולנוע הישראלי בהפקת גלר נסיס.

 

בקטגוריית היופי והאופנה: קמפיין השודדות של הוניגמן מאת גלר נסיס.

 

בקטגוריית שירותי תקשורת: קמפיין אסקייפ העיר האדומה של חברת פלאפון בהפקת אדלר חומסקי & ורשבסקיGREY .

 

בקטגוריית נדל"ן, תשתיות ושירותים ציבוריים: קמפיין שפות זרות של ברליץ מאת אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY.

 

בקטגוריית נופש ופנאי: קמפיין תתכונן להיות מליונר של מפעל הפיס בהפקת אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY.

 

בקטגוריית מדיה מודפסת ואלקטרונית: קמפיין חידון התנ"ך העולמי של רשת שוקן בהפקת אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY.

 

בקטגוריית תחבורה: קמפיין Unlike any other של מרצדס בהפקת שלמור אבנון עמיחי.

 

בקטגוריית מוצרי בריאות וטואלטיקה: קמפיין יש לבן ויש לבן טייד של פרוקטר אנד גמבל בהפקת גלר נסיס.

 

לתחרות הוגשו השנה 1,611 עבודות, על ידי 35 משרדים. העבודות התחרו ב-13 תחומים.

 

במהלך היום חולקו פרסים גם לסרטוני פרסום, מודעות, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט.

 

Y&R אינטראקטיב זכה במקום הראשון בתחום האינטרנט

 

Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי זכה בפעם הרביעית ברציפות במקום הראשון בתחום הפרסום האינטראקטיבי. המשרד זכה השנה ב-16 קקטוסים, מתוכם 7 זהב, במקום השני זכתה MRM מקבוצת מקאן אריקסון עם 8 קקטוסים, מתוכם אחד זהב. לדברי ערן גפן מנכ"ל ושותף ב- Y&R אינטראקטיב: "השנה אנו גאים במיוחד לזכות לאור רמת הקריאטיב הגבוהה שהייתה באינטרנט".

 

פרס מפעל חיים לדן פרופר

 

בערב חלוקת הפרסים, שהתקיים באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת ת"א, הוענק פרס על מפעל חיים בשיווק ופרסום לדן פרופר, מנכ"ל אסם, על פעילותו והישגיו בתעשיית המזון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קקטוס הזהב. יש הפתעות
אסקייפ העיר האדומה. הקמפיין הזוכה
רמי שלמור. הזוכה הגדול
מומלצים