שתף קטע נבחר

רקיט בנקיזר תשקיע הקיץ 800 אלף דולר ב-VEET

המותג VEET שהושק בשנת 2001, הצליח בתוך 3 שנים להשיג כ-40% מהשוק

חברת רקיט בנקיזר תשקיע בקיץ הקרוב 800 אלף דולר במותג הסרת השיער ויט.

 

המותג VEET שהושק בשנת 2001, הצליח בתוך 3 שנים להשיג כ-40% מהשוק, כשהוא מחדיר מוצרים חדשים כגון רצועות שעווה וערכת גילוח ללא סכין.  מאז כניסת VEET לשוק זה חל גידול של 68% בקטגורית המוצרים הקוסמטיים.

 

בשנת 2005 תשיק VEET 3 מוצרים חדשים, שיגובו בפעילות שיווק ופרסום שתכלול קמפיין פרסום ושיתוף פעולה עם התכנית +YES , במסגרתה תיערך תחרות "הרגליים של המדינה".

 

הילה בז'זיניסקי, מנהלת השיווק של רקיט בנקיזר, אמרה כי "אנו צופים שהשנה תמשיך המגמה של העדפת השימוש במוצרי פרימיום על פני השימוש במוצרים המסורתיים יותר".

 

היקף שוק מוצרי הסרת השיער מוערך כ-25 מיליון שקל.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים