לרגל יום המזון העולמי, המצוין ב-16 באוקטובר, משיק מעצב האופנה הנודע מייקל קורס שורה של קמפיינים ויוזמות במטרה למגר את הרעב העולמי. מעורבותו של קורס בנושא החלה בשנת 2013, ומאז הוא מקפיד לייצר מודעות לתופעה על ידי קמפיינים המשלבים דוגמניות וסלבס ששמחים להצטרף למאבק.

 

 

A photo posted by Michael Kors (@michaelkors) on

 

החודש משיק קורס קולקציית שעונים חדשה תחת השם Watch Hunger Stop, כאשר כל שעון בקולקציה מגיע עם הבטחה: "על כל שעון שיימכר, 100 ילדים יזכו בארוחה מזינה". במקביל מנהל קורס קמפיין של חולצות טי במהדורה מוגבלת הנמכרות באתר אינטרנט ייעודי, המאפשר ללקוחות ליצור חולצות בהדפס דיגיטלי ומסר אישי המתחיל עם המשפט "Today I Want to...". על כל חולצה שתימכר, תורם קורס 50 ארוחות לארגון World Food Programme.

 

 

A photo posted by Kate Hudson (@katehudson) on

 

את קמפיין השעונים מובילה השחקנית קייט הדסון, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה (ובו 2,507,904 עוקבים) תמונה בחולצת הקמפיין וכתבה: "אני מצטרפת לחבר יקר, מייקל קורס, במלחמה להפסקת הרעב העולמי. הצטרפו אלינו ולמדו דרכים לעזור". התמונה זכתה ל-71,722 לייקים ותגובות נלהבות.

 

 

 

את קמפיין חולצות הטי מובילות שלוש דוגמניות בולטות, לילי אלדרידג', קנדיס סוונפול וליו וון. קנדיס סוונפול (שלה 6,260,196 עוקבים באינסטגרם) העלתה לרשת החברתית תמונה של שלושתן וכתבה: "הקמפיין של מייקל קורס מזין מיליוני ילדים שאינם ברי מזל כמונו. מה אתם הייתם רוצים לשנות?". התמונה זכתה ל-159,274 לייקים, לצד תגובות שכינו את השלוש "המלאכיות של צ'רלי".

 

 

 

הדוגמנית ליו וון העלתה עבור 1,293,152 העוקבים שלה באינסטגרם תמונת סלפי עם הכיתוב: "היום אני מצטרפת למייקל קורס במלחמה נגד הרעב. כל כך הרבה מאבקים יש בעולם מדי יום וזה הזמן שלנו להצטרף". התמונה זכתה ל-29,640 לייקים.

 

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

לצד הקמפיין הרשמי, קורס התחייב לתרום 100 ארוחות על כל תמונת סלפי עם חולצת הקמפיין שתופיע תחת ההאשטאג watchhungerstop#. כעת תמצאו בהאשטאג זה 16,836 תמונות, ובהן, למשל, תמונה של הדוגמנית בר רפאלי, שנבחרה לקדם את המודעות לפרויקט בישראל. קורס עצמו פרסם את תמונתה של רפאלי וכתב "אוהב לגרום לעולם להסתובב - בר רפאלי הצטרפה אלינו", בפוסט שזכה ל-44,883 לייקים ותגובות נלהבות ממעריצים.

 

גם רפאלי עצמה העלתה את תמונתה בחולצת הקמפיין לחשבון האינסטגרם שלה (שבו 1,975,887 עוקבים) וכתבה: "היום אני רוצה... לשנות את העולם". התמונה זכתה ל-66,900 לייקים.

 

 

 

 

A photo posted by Zendaya (@zendaya) on

 

בין הכוכבות הנוצצות הנוספות שמיהרו להצטרף להאשטאג המדובר בצילום סלפי נמצאות הבלוגרית המצליחה קיארה פראני (4,735,086 עוקבים) והכוכבת האמריקאית זנדיה (13,531,811 עוקבים), שעוררה באז לא קטן בתמונה שגרפה 686,092 לייקים ועוזרת לקורס לקדם את שאיפתו - לתרום כמיליון ארוחות עד סוף החודש.