רשת האופנה הישראלית לנשים "אריסטו שמט" מתגאה בייצור מקומי מתחילת דרכה, ופונה לנשים בטווח גילאים רחב ובטווח מידות מפנק של 38-50.

 

"הייצור הוא ייצור מקומי, אנחנו מייצרים רק כחול לבן, תהליך שליווה את החברה מראשית דרכה ודבר שאנחנו מאוד מאוד גאים בו", מספרת מיטל צארום, סמנכ"ל השיווק ברשת.

 

לדבריה מה שמייחד את הרשת, זו ההקשבה ללקוחה, שמחפשת בגדים מחמיאים ונוחים.

 

"הלקוחה של 'אריסטו שמט' היא מישהי שמבינה אופנה, אוהבת אופנה, חיה אופנה, אבל היא לא תתפשר על נוחות, כי היא יודעת לחבר בין נוחות לבין בגד שמחמיא לה", מעדכנת צארום.

 

הדוגמנית המוכרת שלי גפני היא פרזנטורית המותג זו העונה השנייה ברציפות. "אריסטו שמט ואני מתחברים בהמון אופנים, קודם כל המראה הקזו'אלי הנוח,אני בן אדם שמאוד חשובה לו הנוחות ולהיראות עדיין בסטייל", מספרת גפני בחיוך. 

 

  (צילום: אלכס ליפקין)

 

"מעבר לזה שאני כבר לא ילדה ואריסטו פונה לנשים, נשים שמבינות אופנה, שמגדירות את עצמן כנשים עם כוח ועוצמה וזה מה שמחפשים היום, לא רק את הדוגמנית, אלא מישהי שהקהל מזדהה איתה, ומכיוון שאני כבר אישה בוגרת ולא נערה - זה מתאים ללקוחות של אריסטו ואני מרגישה את זה גם לפי התגובות ברחוב, יש הזדהות וזה נורא כייף ומפרגן". מוסיפה גפני.