>> הצטרפו ל-Xnet בפייסבוק

 

"בלי בול" הוא אתר ישראלי חדש שמציע לחוגגים דרך יעילה ומשעשעת להזמנת אורחים לחתונה או לכל שמחה אחרת. זאת יוזמה של שתי מעצבות בוגרות בצלאל, קרן רוזן ואורית ניב, שצלחו את ההקמה בליווי "קרן שמש" המעודדת יזמים צעירים. התוצאה: גלריה משובבת ושופעת הומור של הזמנות חתונה באנימציה.

 

"הכל התחיל מהחתונה של אחותי, מספרת רוזן. "עיצבתי את ההזמנה והראיתי לאורית, שהחליטה שהיא חייבת לעשות ממנה אנימציה". ניב מספרת שהתוצאה הייתה כל כך מוצלחת, ש"הבנו שעלינו פה על רעיון ואולי אפשר לעשות עם זה משהו".

 

האתר פשוט ונוח להתמצאות. יש בו גלריה המציעה מגוון עיצובים וגרסאות להזמנות, שחלקן נעשו בעיצובן של אורית וקרן וחלקן בידי מעצבים שונים, שמקבלים 200 שקלים בכל פעם שהזמנה שלהם נמכרת. רוזן מדגישה כי האתר רואה בעצמו במה למעצבים ולאנימטורים כישרוניים, והיא מזמינה אותם להציע את עבודותיהם המשעשעות: "יש לנו דף מעצבים באתר, שבו הם כותבים כמה מלים על עבודתם ומקשרים בלינק לאתר או לבלוג שלהם. עכשיו אנחנו עושים שיתוף פעולה דומה גם עם מוזיקאים צעירים".

 

קצת נתונים על שוק החתונות הישראלי: כ-30 אלף חתונות מתקיימות כאן מדי שנה, ומספר המוזמנים הממוצע הוא 400 - כלומר 200 הזמנות שצריך לשלוח, ותעשו את החשבון לגבי מעטפות, בולים ושיחות טלפון. את כל המטרד הזה מקוות המעצבות לחסוך לחוגגים ולבני המשפחות, הטרודים ממילא בהפקה הגדולה.

 

איך זה עובד?

 

"הזוג הצעיר בוחר את ההזמנה, שולח את הנוסח במייל, מקבל אותה ערוכה ומוכנה, ואז הוא שולח אותה לכל האורחים במייל".

 

ההזמנות שנשלחות בדוא"ל נרשמות במערכת ניהול מוזמנים, שמתיימרת לחסוך זמן יקר וסיבוכים מיותרים בשלב המעקב אחר המוזמנים ובשלב סידור השולחנות של האירוע. אפשר גם לשלוח תזכורות, לצרף לינק למפת הגעה, לקשר לאירוע בפייסבוק וכדומה. לאלו מבני המשפחה שבכל זאת מתעקשים על הזמנה מסורתית, מציעה האתר גרסת הדפסה במהדורה מצומצמת.

 

כמה זה עולה?

 

"696 שקלים במבצע היכרות, 928 שקלים בהמשך".

 

 

וכאן אפשר להתרשם משתי הזמנות

 

>> המירוץ לחופה

 

>>  דגים שוחים